Over ons WocoAPP
WocoAPP

Met onze App kan je gemakkelijk contact met ons opnemen. Nooit meer zoeken naar een telefoonnummer, website of mailadres.
Je kunt 24 uur per dag je vraag stellen of een reparatie melden. Een foto bij je reparatieverzoek scheelt veel typewerk.

Download WocoAPP via:

Android downloadApple download

Wat kan ik met de WocoAPP?

Je kan een reparatieverzoek indienen, een vraag stellen over je woning, huurcontract, huurbetaling en alle overige vragen van klein tot groot. En dat op elk moment van de dag wanneer het jou uitkomt. We reageren via de app terug zodat je het ook kunt lezen op een moment wanneer het jou uitkomt. Je ontvangt een melding als we hebben gereageerd.

Later het antwoord nog eens terug lezen? dat kan. De gesprekken blijven opgeslagen zodat je altijd alles later nog kan terug lezen, wel zo makkelijk.

Wat kan er nog meer?

Wij kunnen via de app ook met u communiceren. Woont u bijvoorbeeld in een gebouw met een lift en is er een storing. Dan sturen we u via de app even een berichtje.

Of hebben we meldingen onvangen over een ondergelopen brandgang, dan kunnen we de andere bewoners ook informeren dat we het gaan oppakken.

Wordt de weg in uw straat afgesloten voor werkzaamheden vanuit WSM of gaan we binnenkort starten met schilderwerk. Ook dan kunnen we u via de app een berichtje sturen.

Bent u op de hoogte en komt u niet voor verrassingen te staan.