Over ons Laat ons leren van uw klacht
Laat ons leren van uw klacht

Een klacht

Woningstichting Maasdriel doet haar uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Alleen als u ons hierover informeert, kunnen wij samen zoeken naar een oplossing. Vul hiervoor het klachtenformulier in.

Ontevreden over afhandeling klacht

Bent u niet tevreden met de wijze waarop wij uw klacht hebben afgehandeld? Dat vinden wij uiteraard erg vervelend.

Toch komt het soms voor dat we er als corporatie en u als huurder niet samen uitkomen. In dat geval kunt u zich wenden tot de regionale klachtenadvies commissie.

Voor u uw klacht naar de regionale klachtencommissie kan sturen heeft u een eindstandpunt van de corporatie nodig. Wij vragen u om vooraf per mail aan info@woningstichtingmaasdriel.nl kenbaar te maken dat u voornemens bent een klacht aan de regionale klachtencommissie voor te leggen en dat u een eindstandpunt van de corporatie wenst. Binnen 10 werkdagen mag u van ons een eindstandpunt verwachten wat u mee kun sturen bij het indienen van uw klacht.

Hoe dient u een klacht in bij de regionale klachtencommissie? klik hier voor meer informatie