Over ons Meepraten en meedoen Huurderbelangenvereniging
Huurderbelangenvereniging

Huurdersbelangenvereniging bommelerwaard is de huurdersvereniging waarmee wij als organisatie periodiek in gesprek zijn. De huurdersbelangenvereniging informeren wij over tal van zaken, leggen wij beleidstukken en begrotingen ter advies voor en samen met de huurdersbelangenvereniging en de gemeente maken wij prestatieafspraken.

De huurdersbelangenvereniging is een belangrijke partner voor ons om te zorgen dat de stem en belangen van bewoners, participatie van bewoners goed geborgt is.

Onze huurders belangenvereniging is altijd opzoek naar enthousiaste bewoners die zich graag willen aansluiten bij het bestuur of op één of meerdere thema's willen meedenken om daarmee een bijdrage te leveren aan de huurdersparticipatie in Maasdriel. Heeft u interesse of wilt u wat meer informatie? kijk hiervoor op de website van huurdersbelangenvereniging Huurdersvereniging Bommelerwaard (hvbommelerwaard.nl)