Vacature: Frontoffice Medewerker bij Woningstichting Maasdriel
Locatie: Kerkdriel
Uren per week: 24, voorkeur verdeeld over 5 dagen.
Dienstverband: 1-jarig contract, met uitzicht op een vast contract bij gebleken geschiktheid
Over Woningstichting Maasdriel
Woningstichting Maasdriel is een kleine maar ambitieuze woningcorporatie. Wij willen dat onze bewoners zich thuis voelen. Thuis in hun huis, thuis in de buurt en thuis in het dorp. Maar dus zeker ook bij ons.
We verhuren ongeveer 1.000 woningen in de gemeente Maasdriel. Samen met onze partners werken we aan de toekomst van de kernen, buurten en wijken waar we actief zijn. Samen met jou en anderen bouwt WSM in Maasdriel aan een sterke lokale samenleving met aandacht en zorg voor elkaar. Dat doen we samen met onze maatschappelijk partners (gemeente, zorg, welzijn, etc.) en 11 enthousiaste collega’s, die al uitkijken naar jouw komst! Samen gaan we graag aan de slag.
Hierbij zijn wij op zoek naar servicegerichte Frontoffice Medewerker die met enthousiasme het eerste aanspreekpunt wil zijn voor onze bewoners en bezoekers.
Jouw rol:
Als Frontoffice Medewerker ben jij het gezicht van Woningstichting Maasdriel en speel je een belangrijke rol in het contact met bewoners. Je taken bestaan onder andere uit:
- Ontvangst en klantcontact: Je ontvangt dagelijks bezoekers aan de balie en beantwoordt vriendelijk en professioneel de vragen, die veelal gaan over een reparatieverzoek, wonen bij WSM, een woning zoeken of overlast. Naast de bezoekers op kantoor beantwoord je deze vragen ook telefonisch, via de mail en via de WocoApp.
Na contact met jou is een bewoner geholpen waarbij in 80% van de vragen een antwoord is gegeven, een reparatieverzoek is uitgezet, een inspectie ingepland voor een collega. Voor de overige 20% waar niet direct een antwoord op te geven is weet de bewoner wanneer er een vervolg komt op zijn vraag.
- Beheer van mailboxen en WocoApp: Je beheert de mailboxen en WocoApp voor de teams Wonen en Vastgoed en zorgt ervoor dat vragen en reparatieverzoeken snel en correct worden opgevolgd.
- Ondersteuning van de teams Wonen en Vastgoed: Bij rustige momenten help je de teams door administratieve taken op je te nemen, zoals:
- Ontvangen en verwerken (aan)vragen over Wmo aanpassingen, woningverbetering, zelf klussen aan woningen, vervangen van badkamers, keukens en toiletten.
- Beantwoorden van vragen over Woongaard (ons woningaanbodsysteem, waarin vrijgekomen woningen worden geadverteerd).
- Verwerken van huuropzeggingen, adverteren van woningen en/of uitvoeren van inkomenstoetsen
- Doorvoeren van kleine wijzigingen in huurcontracten, zoals het aanpassen van de huishoudsamenstelling of het wijzigen van bankgegevens.
- Archiveren van stukken en bijwerken / opvoeren van zaken in de cartotheek.
- Bijdragen aan incidentele projecten. Dit kan zowel een intern project zijn als buiten iets met bewoners. Bijvoorbeeld m.b.t. de organisatie van een bijeenkomst, proces en/of communicatieondersteuning bij onderhoudswerkzaamheden, of een aanpassing in het systeem.
Door jouw inzet voelen bewoners zich welkom en worden vragen en verzoeken snel en efficiënt afgehandeld.
Jouw profiel:
We zoeken een enthousiaste en klantgerichte Frontoffice Medewerker die ervan houdt in verbinding te staan met onze bewoners. Jij herkent jezelf in het volgende:
- Klantgericht en communicatief sterk: Je bent vriendelijk, kan je aanpassen aan de type bewoner en situatie van de bewoner en weet bewoners op een duidelijke manier te helpen.
- Oplossingsgericht en nauwkeurig: Je denkt met bewoners mee en zorgt voor een zorgvuldige verwerking van administratieve taken.
- Flexibel, breed geïnteresseerd en stressbestendig: Je kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en onderwerpen en blijft rustig onder druk.
- Teamspeler: Je werkt graag samen en draagt bij aan een positieve sfeer binnen het team.
- Aanpakker: Je ziet zelf werk liggen en kijkt waar je bewoners kunt helpen met hun vragen en/of collega’s kunt ondersteunen.
Wat breng je mee?
- MBO 4 werk- en denkniveau, met bij voorkeur ervaring binnen de corporatiesector met het beantwoorden en afhandelen van een breed scala aan vragen van bewoners met betrekking op o.a. reparatieverzoeken en vragen over wonen of in een vergelijkbare rol.
- Servicegerichte instelling en plezier in het werken met bewoners.
- Gericht op samenwerking. Met bewoners, maar ook met collega’s en partners.
- Affiniteit met administratieve processen en ervaring met digitale communicatiemiddelen.
- Ervaring met DE Online is een mooie pré.
Wat biedt Woningstichting Maasdriel jou?
- Een afwisselende en veelzijdige functie in een betrokken en professioneel team.
- Een jaarcontract voor 24 uur per week, met uitzicht op een vast contract bij gebleken geschiktheid.
- Marktconform salaris (schaal G CAO woondiensten) en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van trainingen.
- Een informele werksfeer in een klein en betrokken team.
Interesse?
Is deze functie jou op het lijf geschreven? Stuur je motivatie en CV uiterlijk 13 januari 2025 naar sollicitatie@woningstichtingmaasdriel.nl t.a.v. Remco van de Ven. Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
Wil je meer weten? Stel je vragen gerust aan Remco van de Ven, manager Wonen en Vastgoed. Je kan hem bereiken via het algemene telefoonnummer (0418) 63 17 35 of via sollicitatie@woningstichtingmaasdriel.nl
De eerste gesprekken vinden plaats op 21 & 23 januari
De tweede gesprekken vinden plaats op 27 & 28 januari
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.