Senioren plus pakket

Zorgeloos en veilig ouder worden in uw huurwoning. Dat is wat de meeste mensen graag willen. Soms zijn daarvoor aanpassingen in uw woning nodig. Gelukkig zijn hier veel handige producten voor.

Voorheen werden deze producten door de gemeente vergoed. Nieuwe wetgeving op het gebied van zorg en ondersteuning bepaalt echter dat u hier steeds vaker zelf voor moet zorgen. Daarom helpt Woningstichting Maasdriel u graag met het Senioren pluspakket.

Wat kunnen wij voor u doen?

Wij kunnen handige hulpmiddelen in uw woning aanbrengen, zodat u comfortabel lang(er) in uw eigen huis kunt blijven wonen. Een beugel in de douche, een verhoogd toilet of het verwijderen van een drempel in de woning kan al een wereld van verschil maken.

Voor wie?

Huurt u bij Woningstichting Maasdriel en bent u ouder dan 70 jaar? En biedt de WMO geen hulp meer? Dan kunt u 1 of meer hulpmiddelen voordelig aanvragen via het Senioren pluspakket.

Aanvraag indienen

Stuur een bericht met verzoek aanvraag senioren plus pakket via de WocoAPP of vul het formulier aanvraag senioren pluspakket in. Wij nemen dan contact met u op en komen graag bij u langs om ter plaatse de situatie te bekijken en u te vertellen wat er allemaal mogelijk is. Om u alvast een idee te geven vindt u hieronder een aantal van de mogelijkheden.

• Drempels verwijderen
  • Schegplaat bij de deur