Over ons Verhuizen Verzoek woningruil
Verzoek woningruil

Bewijsstukken:

Om uw aanvraag te beoordelen vragen wij u een aantal vereiste bewijsstukken  in te leveren. U moet onderstaande bewijsstukken allemaal aan leveren bij uw aanvraag:

• Kopie van de meest recente inkomensverklaring van de huurder(s), de ruilpartner(s) en alle meeverhuizende (kunt u gratis telefonisch aanvragen bij Belastingdienst via 0800 0543 of online via de website van de Belastingdienst;
  • Kopieën van de drie meeste recente loonstroken van de huurder(s), de ruilpartner(s) en alle meeverhuizende;
  • Historisch adresuittreksel bevolkingsregister van alle verhuizende personen;
  • De ruilpartner(s) moeten tevens een verhuurderverklaring van de huidige verhuurder overhandigen indien de ruilpartner geen huurder is van Woningstichting Maasdriel.

Heeft u nog andere bewijsstukken die uw verhaal ondersteunen? Voeg deze dan ook toe. U kunt alles in één bestand scannen en deze als bijlage onderaan dit formulier toevoegen. Lukt het niet om de bijlagen toe te voegen, dan kunt u de bijlagen ook mailen aan verhuur@woningstichtingmaasdriel.nl onder vermelding van Verzoek woningruil en uw naam en adres.

Gegevens huurder woningstichting Maasdriel
Gegevens medehuurder (indien van toepassing)
Gegevens ruilpartner
Gegevens van de mederuilpartner (indien van toepassing)