Over ons Reparaties en onderhoud Service abonnement
Service abonnement

U wil graag een service-abonnement afsluiten of uw abonnement opzeggen.

U kunt een service abonnement afsluiten voor € 5,37 per maand. De kosten voor het service-abonnement dienen per vooruitbetaling per de 1e van de maand te worden voldaan. Indien u uw huur momenteel per automatische incasso voldoet, zullen wij de kosten van het abonnement automatisch incasseren bij uw huurbetaling.

De looptijd van het service-abonnement is minimaal één jaar en wordt na één jaar stilzwijgend omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. De opzegtermijn is één kalendermaand. Het serviceabonnement geldt alleen voor huurwoningen en kan alleen afgesloten worden door de hoofdhuurder.

U betaalt éénmalig het instaptarief van € 30,00. U kunt het abonnement afsluiten per de 1e van de volgende maand. Door ondertekening gaat u akkoord met de algemene voorwaarden (onderhouds-ABC).

Service abonnement
Abonnement

Door ondertekening gaat u akkoord met de algemene voorwaarden
(onderhouds-ABC).